محتوایی که در یک نگاه سریع قابل کپی باشد، خوانا محسوب گردیده و آموزش خصوصی سئو این سیرتکامل مطالب شانس بالایی برای حضور در سکو های بالای حاصل کاوش دارا‌هستند.
 
قابل کپی بودن یک برگه با دیده، به قدر اصلی میباشد که ناشری مانند Forbes، این ادله را تحت عنوان دستکم گرفته گردیده ترین فاکتور در بازاریابی محتوا معرفی نموده است. داده های گردآوری گردیده از این داعیه امان می نمایند. فقط 16 درصد یوزرها وب متن یک مقاله را نکته به نکته میخوانند. بقیه یوزرها صرفا به کپی چشمی مطالب می‌پردازند.
 
یوزرها محتوای قابل کپی را دوست دارا هستند. طبق به عبارتی مطالعه، مطلبی که قابل نسخه برداری از طرف یوزرها باشد، سعی آن 58 درصد بیشتر از مطالب شبیه میباشد. در اینگونه حالت یوزرها به مکان رجوع به حاصل کاوش، عشق بیشتری به تفحص آن مقاله پیدا می نمایند. در سود آن را با احتمال بیشتری با دوستان خویش به اشتراک میگذارند.
 
با اینکه شبکه های مردمی اثر مستقیمی بر روی سکو بندی تارنما ها ندارند، ولی هر چه یک مقاله بیشتر به اشتراک گذارده خواهد شد، قابلیت و امکان حصول بک لینک و پیوند طبیعی بیشتری خواهد داشت و همان طور که میدانید، بک لینک و پیوند ها از فاکتورهای اثرگذار در جايگاه بندی می‌باشند.
 
3. لغات کلیدی را در تگ های هدر به فعالیت ببرید
با اینکه هدرها به اندازه حصول بک پیوند از تارنما های دارای اعتبار در seo اثر گذار نیستند، البته گوگل همچنان به آنان اعتنا کرده و از محتوای متنی آنان در مرتبه بندی به کارگیری می نماید.
 
از‌آنجا که گوگل بدین بخش دقت می نماید، پس به فعالیت بردن لغات کلیدی در تگ های هدر، کاری پر ارزش میباشد. این زمینه به‌این مضمون‌ وجود ندارد که به صورت افراطی و اسپم مبادرت به این فعالیت نمایید.
 
در صورتی توجه فرمائید بخش اعظمی از تگ های هدر در همین مقاله دربرگیرنده عبارات کلیدی میباشند، البته در همگی آن ها نیست. صفحه های وب سایت شما بایستی در بالا خوانا بوده و به طور طبیعی در تیترهای آن از لغات کلیدی مستعمل باشد.
 
غرض شما بایستی seo هدینگ ها برای یوزرها باشد و در حق تقدم آجل موتورهای کاوش را در لحاظ داشته باشید. هیچگاه تجارب کاربری را قربانی موتورهای کاوش نکنید. سئوکارهای حرفه‌ای میدانند که تجارب کاربری کارکشته به معنای بهینه سازی توانا میباشد.
 
4. هدینگ ها را برای فیچر اسنیپت ها seo نمایید
یک کدام از جاهایی که تگ های هدر در آن قرار میگیرند، فیچر اسنیپت ها (Featured Snippet) می باشند. این عمل به دو طرز شکل میگیرد:
 
اولی طریق سئو تگ هدر برای کلمه و واژه کلیدی بلندیست که در جستجوهای صوتی آیتم به کار گیری قرار میگیرد. آنگاه میتوانید جواب پرسش را صحیح پایین آن و در تگ های گزاره قرار دهید.
شیوه دوم استعمال از تگ های هدینگ برای لیست کردن گزینه هاست. گوگل از این هدرها برای ایجاد کرد لیست های گلوله ای و اکران آن‌ها در فیچر اسنیپت به کار گیری می نماید.
متاسفانه تا به امروز مثال فارسی برای فیچر اسنیپت مشاهده نشده میباشد. بدین ترتیب مثالی در گویش انگلسیس برایتان می زنیم. با جستجوی what is h1 tag به فیچر اسنیپت تحت میرسیم. گوگل از گزاره تحت تگ H1 برای اکران فیچر اسنیپت به کار گیری نموده است.