این متا تگ ها به شما قابلیت و امکان در دست گرفتن طریق اکران یک کاغذ آموزش خصوصی سئو هنگام اشتراک در شبکه‌های‌عمومی را میدهند و آغاز بوسیله صورت بوک و در حال حاضر به وسیله LinkedIn نیز شناخته گردیده‌است. در اینجا مطرح ترین برچسب های Open Graph  وجود داراست:
 
og:title در اینجا عنوانی را قرار می دهید که میخواهید هنگام لینک برگه شما اکران داده خواهد شد.
og:url نشانی ورقه شما.
og:description توضیحات شیت شما.
og:image در اینجا می‌توانید URL تصویری را که میخواهید هنگام لینک کاغذ شما نماد داده خواهد شد قرار دهید.
برای اینکه کیفیت پیوندهای شما با موردها پایین را آرم دهید، از متا برچسب های خاص رسانه های اجتماعی به کار گیری فرمایید.
 
متا تگ های ضروری برای هر وبسایت کدامند؟
اینها متا تگ هایی می‌باشند که می بایست در هر شیت وجود داشته باشد، دقت فرمایید که‌این یک لیست خرد میباشد. اینها فقط مواقعی می باشند که مایحتاج میباشند، براین اساس استعمال از این مفاد کافی میباشد.
 
متا تگ های تیتر – این تگ دارنده اطلاعاتی میباشد که بسیار اصلی میباشد. براین اساس شما مدام می بایست در هر برگه یک برچسب تیتر مخصوص داشته باشید.
 
توضیحات متا – برچسب تعریف متا برای یک غرض مهم به کار گیری می‌شود: تعریف کاغذ برای جستجوگران. این برچسب بر سکو بندی تأثیر نمی گذارد، البته سوای مداقه آن برای هر شیت ای بسیار اساسی میباشد. این تگ مانند یک ورژن تبلیغاتی میباشد که انتخاب می نماید آیا یوزرها روی تارنما شما کلیک نماید یا این که نه . آن را تا 160 صحبت نگه دارید و برای جلب دقت مخاطب آن را بنویسید. آن‌ها‌را وادار فرمائید تا روی سود کلیک نمایند.
 
Viewport- درین دنیای دیجیتالی که اکثر اوقات یوزرها از تلفن همراه به کار گیری می نمایند، بایستی درگاه را مشخص و معلوم نمائید. در‌حالتی که این شغل را نکنید، خطر داشتن یک تجربیات گوشی ضعیف را دارید. برچسب استاندارد این میباشد:
 
.
 
روش سئو برچسب های متا (تحلیل لیست)
برچسب های متا هم به موتورهای کاوش و هم به جستجوگران یاری می نماید. آنان می‌توانند به شما در بهبود تجربیات استفاده کننده و اکران داده ها تجارت شما امداد نمایند. این قادر است به حضور جستجوی توسعه یافته و در سود، یک سکو فراتر یاری دهد. درصورتی که برای پژوهش سعی خویش با برچسب های متا فراهم می‌باشید، در اینجا یک لیست سریع برای استارت وجود داراست:
 
نظارت فرمائید آیا همگی صفحه ها و محتوای شما دارنده برچسب تیتر و توضیحات متا می‌باشند.
به عنا وین و شیوه ساختاردهی مطالب خویش دقت بیشتری فرمائید.
فراموش نکنید که تصاویر خویش را با متن alt نشانه گذاری نمایید.
برای موعظه موتورهای کاوش راجع‌به کیفیت دسترسی آن‌ها به مطالب شما، از متا تگ های ربات استعمال نمائید.
صفحه ها تکراری را کاوش فرمایید و از برچسب های متعارف برای پرهیز از رقابتی کردن محتوای خویش با محتوای تکراری یا این که شبیه استعمال فرمایید.
لیستی از مراحلی را که می بایست هنگام ساخت محتوای تازه تکرار فرمایید، ساخت و ساز کرده و متا تگ ها را به بخشی از اپلیکیشن معمول خویش تبدیل نمایید.