“بعضا از صفحه ها، عبارات بسیار متعددی دارا هستند که هیچ پیامی در آموزش خصوصی سئو آن‌ها وجود ندارد، در فیض شمار کلمه ها نمی تواند نشانه دهنده چگونگی یک کاغذ باشد.”
 
با در حیث داشتن این زمینه، گوگل الزاما محتوای شما‌را مطابق تعداد لغت ها سکو بندی نمی نماید. موقعیت کوتاه محتوا صحیح به اندازه محتوای زمان بر، پتانسیل سکو بندی را داراست.
 
البته آیا این به‌این معنا میباشد که شما در‌این طرز seo تنها می بایست محتوای کوتاه ساخت‌و‌ساز نمائید؟
 
نه.
 
مهم‌ترین موضوعی که در ارتباط با ساخت‌و‌ساز محتوا وجود داراست، این میباشد که محتوا داده ها مفیدی را بر پایه ی کلمه ها جستجوی خاص در دست یوزرها قرار دهد و اصلی خیس از آن، بر اساس با غرض جستجوی استفاده کننده باشد. شاید شما بتوانید صرفا با 500 کلمه و واژه به‌این غرض برسید و گاهی نیز ممکن میباشد مستلزم 5000 واژه باشید. در غایت، شما شایسته ترین کسی می باشید که می‌توانید در‌این ارتباط تصمیم گیری نمائید.
 
مبنی بر یک مطالعه اخیر به وسیله Backlinko، «محتوای زمانبر معدل 77.2% پیوند بیشتری از نوشته‌ی علمی های کوتاه به دست می‌آورد. از این رو، محتوای وقت گیر به حیث برای خریداری نمودن بک لینک و پیوند عالی میباشد.» همین مورد سبب می‌گردد که جستجوی ارگانیک حاصل نیز بهبود پیدا نماید.
 
شما می بایست در حیث داشته باشید که محتوایی که تعداد لغات بیشتری داراست، احتمالا میتواند کلمه ها جستجوی بیشتری را مقصود بگیرد. در فیض، عالی میباشد شما بیشتر عملکرد نمائید تا محتوای وقت گیر ساخت فرمایید. اما بایستی مطمئن گردید که مقاله را بیهوده کش ندهید و مدام عملکرد نمایید که با نگرش های دارای اعتبار و ظریف، به سوالهای یوزرها جواب دهید.
 
پیش گویی AMP
مجدد بر پایه ی گفته های جان مولر، وی یک‌سری سال پیش در یک نرم‌افزار اعلام‌کرد که AMP یک برهان مرتبه بندی به شمار نمی آید.
 
این ایام، بدون اثر AMP بر روی سکو بندی، این تکنیک تبدیل به یکی مهمترین قسمت های بهینه سازی شد‌ه‌است چون تعداد جستجوهای انجام یافته با به کارگیری از گوشی به شدت ارتقا یافته میباشد.
 
یکی مهم‌ترین آپ دیت رسانی های گوگل در سال 2018، mobile-first index در گوگل بود. از آن مجال تا به امروز، این دهانزد مطرح شد‌ه‌است که AMP بر روی مرتبه بندی تاثیراتی را تولید میکند.
 
در سود آیا صفحه ها AMP بها همت دارا‌هستند؟
 
حتما!
 
نرخ به کار گیری از این تکنیک در درحال حاضر ارتقاء شدید است. در حدود 31 میلیون دامنه گوناگون در سال قبلی از AMP ها استعمال کرده اند. بهینه سازی، اکنون از کامپیوترهای فردی دورتر گردیده است و به صفحه های تلفن همراه مجاورت شدند. هر چه شما دیرتر از AMP استعمال فرمائید، احتمالا بیشتر از سایر عقب خواهید ماند.