مطمئن گردید که واژه و کلمه کلیدی خویش را در آموزش خصوصی سئو تگ‌های H1‌، H2 یا این که H3 قرار می‌دهید. برای مثال ما عبارت «الگوریتم MUM» را در او‌لین ذیل تیتر این برگه قرار داده‌ایم:
 
 
 
این ذیل تیتر در یک تگ H1 قرار داده گردیده‌است. و اضافه کردن واژه «الگوریتم MUM» در H1 می تواند به ما یاری دهد تا در ورقه حاصل جستجوی گوگل، جايگاه بالاتری برای آن واژه کلیدی بگیریم.
 
برخی متخصصان بهینه سازی می گویند رعایت این نکته روی جايگاه شما در گوگل اثر متعددی نخواهد گذاشت. البته زمانی حرف از باصرفه‌سازی موتورهای کاوش میگردد‌، هر مقدار مقداری هم می تواند به شما یاری دهد.
 
۷- باصرفه‌سازی تصاویر
تصاویری که به کار گیری می کنید مطالب متعددی را درباره ی محتوای شما ذکر می‌نمایند. متاسفانه‌ گوگل هنوز به خیر و خوبی نمی‌تواند تصاویر را مانند یک آدم ببیند و آن‌ها‌را فهم و شعور نماید. به این ترتیب برای یاری به فهم و شعور تصاویرتان بوسیله گوگل، موردنیاز میباشد تگ‌‎های ALT و اسم پوشه‌های خویش را با صرفه فرمایید .
 
نکته حائض اهمیت: به کار گیری از تصاویر با صرفه گردیده به شما در جستجوی تصویری هم یاری می‌نماید.
 
البته چطور قادر خواهیم بود تصاویر خویش را با صرفه کنیم؟
 
آغاز‌ زمانی که تصویر را ذخیره میکنید‌، از اسم فایلی به کار گیری فرمایید که به صورت مختصر توضیح می دهد آن تصویر چیست و به چه موضوعی اشاره داراست. برای مثال فرض فرمایید شما جدیدا از یک املت اسفناج با موبایل خویش عکس گرفته‌اید. بهتر‌، شما احتمالا میتوانید اسم آن تصویر را به‌این شکل بگذارید:
 
spinach_omelette.png
 
آن‌گاه‌، زمانی تصویر را به ورقه خویش اضافه می کنید‌، یک تگ alt توصیفی به آن بدهید. به همین آسانی توانستید تصاویر خویش را با صرفه نمائید!
 
۸- از مترادف و هم معنی‌ها و کلمه ها کلیدی LSI استعمال نمایید
در سال‎های بدور، شما برای محتوای‌تان یک واژه کلیدی تمجید می‌کردید و گوگل صرفا به عبارتی را می‌آشنایی. البته امروز بازی تغییر کرده! درحال حاضر دیگر گوگل هوشمند میباشد. به این ترتیب به مکان استعمال از یک واژه و کلمه کلیدی برای ۱۰۰۰ توشه، از عبارات کلیدی هم معنی و LSI به کار گیری فرمائید .
 
برای مثال فرض نمایید می خواهید برای «شیوه ساخت و ساز وب لاگ» محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید و روی آن مرتبه بگیرید. عالی‌، شما می بایست آن کلمه و واژه کلیدی ظریف را چنددفعه در ورقه خویش بیان فرمائید … و هم معنی‌هایی مانند:
 
روش منش‌‏اندازی وب لاگ
رویه‌‏اندازی بلاگ
روش شیوه‏‌اندازی وب لاگ در وردپرس
و…
 
در مرحله آن گاه‌، یک‌سری واژه کلیدی LSI اضافه فرمائید .
 
عبارات کلیدی LSI اصطلاحاتی می‌باشند که با واژه و کلمه کلیدی اساسی شما منطبق دارا هستند.