پیرو به تحقیق نکات گوناگون در seo تکنیکال خوا هیم پرداخت. اقدامات و نکاتی که رعایت هر یک اثر بسزایی در بهبود سئوی وبسایت خواهد داشت.
۱- تعیین روش اکران دامنه مهم وبسایت
دامنه تارنما (Domain) آدرسی میباشد که یوزرها با آن به وبسایت دسترسی پیدا می‌نمایند، مثل . با گزینش دامنه مهم به موتورهای کاوش مثلا گوگل اعلام میکنید که رغبت دارید وب سایت شما چه‌گونه (یار با www یا این که فارغ از www) در ورقه نتیجه ها کاوش اکران داده گردد.
 
عالی میباشد بدانیم که داشتن www در دامنه، هیچ تاثیری روی seo و سکو وب سایت ندارد ولی این به این مضمون‌ وجود ندارد که مدام بایستی دامنه تارنما خویش را فارغ از www تعیین نمایید. پیشوند www در نشانی وب سایت در پیشین یک استاندارد محسوب میشد، و امروزه اینگونه وجود ندارد. اکثری از تارنما‌های دیرین‌خیس ممکن میباشد هنوز این عبارت را در نشانی دامنه خویش داشته باشند. به دلیل آن که تغییر دادن آن به یک دامنه سوای www عدم وضوح‌هایی دارااست که مدیران وبسایت‌های سابق نمی خواهند خویش را مشغول آن نمایند.
 
در کل می‌قدرت ذکر کرد که گزینش یکی این دو شرایط، بیشتر به ذوق و سلیقه‌ی فردی شما بستگی دارااست. در‌حالتی که ترجیحتان یک نشانی کوتاه‌خیس میباشد، بایستی از دامنه‌های فارغ از www به کار گیری فرمایید. ولی به خیال داشته باشید که در شکل گزینش هریک، می بایست پیکربندی بازنشانی (redirect) را به طوری اعمال دهید که صرفا یکی این دو شرایط قابل دسترسی باشد. برای مثال، دامنه وب سایت نردبان  میباشد. ولی در حالتی‌که کسی نشانی  را در مرورگر خویش وارد نماید، به طور اتومات به نشانی اساسی، یعنی  هدایت می گردد.
 
همینطور می بایست در به کارگیری از حروف والا و خرد و یا این که پروتکل‌های گوناگون اعتنا کرد که دو نشانی متعدد، محتوای یکسان نداشته باشند. مثلا دو نشانی پایین را در حیث بگیرید:
 
پیکربندی Redirect بایستی به گونه ای باشد که هردوی این نشانی‌ها به کاغذ about ختم شوند. در حال حاضر نشانی این صفحه های را در لحاظ بگیرید:
 
 
با اینکه برخی از این نشانی‌ها دارنده پروتکل https و بعضی http میباشد، پیشوند www در برخی است و در برخی وجود ندارد ولی می بایست قطعا یکی دو نشانی به دیگری redirect گردد. در غیر این شکل به سئوی تارنما لطمه وارد میگردد. به دلیل آن که این دو نشانی با یکدیگر رقابت می‌نمایند و از شانسشان برای قرار دریافت کردن در سکو‌های فراتر کاسته می گردد. در نمونه بالا کلیه نشانی‌های مذکور به ورقه  هدایت میشوند.
 
چنانچه که در تهیه ریدایرکت (بازنشانی) ایراد دارید میتوانید نشانی پیش فرض وب سایت خویش را برای حمایت هاستتان ارسال فرمائید و از آنان بخواهید پیکربندی ریدایرکت به نشانی پیش فرض را جاری ساختن دهند.