تگ‌های هدر هم نقش مهمی برای یوزرها و هم برای بهینه سازی تارنما شما بازی می‌نمایند. آموزش خصوصی سئو درین مقاله به ۷ نکته درباره تگ‌های هدر اشاره خوا‌هیم کرد که میتوانند روی بهینه سازی اثر مثبتی داشته باشند. با تریبون هم پا باشید.

اگرچه به کار گیری از تگ‌های هدر به اندازه پیشین حیاتی وجود ندارد ولی هنوز اثر خویش بر روی بهینه سازی را مراقبت نموده است. این تگ‌ها می توانند به صورت بدون واسطه روی رنکینگ تارنما شما در ورقه نتیجه ها کاوش اثر بگذارند. توضیحاتی درباره واژه کلیدی زمینه درین نصیب به موتورهای کاوش نماد می دهد که محتوای شما در چه موردی میباشد. درصورتی که می خواهید اشراف‌تان در حوزه بهینه سازی را فراتر ببرید، می بایست با صرفه‌سازی تگ‌های هدر را خاطر بگیرید.
 
از هدر برای ساخت‌و‌ساز ساختار کاغذ به کار گیری فرمایید
تگ‌های هدر ساختار و محتوای نوشته‌ی علمی شما‌را تولید می‌نمایند.  آکادمی رایا پارس هر هدر می بایست به خواننده ایده‌ای کلی، درباره چیزی که قرار میباشد در برگه بخوانند، بدهد. به هدر به دیده یک فهرست مطالب برای یک کتاب غیر‌داستانی نگاه نمایید که مشتمل بر مورد ها تحت می شود:
 
تگ H۱ مسئله شیت را مشخص و معلوم می‌نماید. به عبارتی‌طور که تیتر یک کتاب، قضیه کلی آن را برای شما مشخص و معلوم می‌نماید.
تگ H۲ مثل فصل‌های یک کتاب میماند. توضیح میدهد که در هر قسمت چه مواقعی پوشش داده میگردند.
زیرهدر‌ها، یعنی H۳ تا H۶، مشابه به تحت تیتر‌های هر فصل از کتاب می باشند که توضیحات جزئی‌خیس هر زمینه را نشانه میدهند.
از هدر‌ها برای تکه کردن متن به قسمت‌های خواناتر استعمال فرمایید.
نوشته‌ی‌علمی‌ای که با یک نگاه بتوانید متوجه گردید محتوای آن چیست، what is seo خوانا محسوب میشود. و این خوانایی یکی‌از امتیازهایی میباشد که به وسیله موتورهای کاوش در لحاظ گرفته گردد. این خصوصیت آنقدر مداقه دارااست که انتشاراتی مانند فوربز میگوید یکی‌از مهمترین فاکتورهای بازاریابی محتوا به حساب می آید. در واقع آمارها نیز همین را آرم می دهند. صرفا ۱۶ درصد از یوزرها اینترنتی نوشته ی علمی را حرف به حرف میخوانند. سایر صرفا یک نگاه کلی به آن می‌اندازند.
 
اکنون در صورتی یک مخاطب بخواهد فقطً نگاهی به یک نوشته ی علمی بیندازد، او‌لین چیزی که توجهش را جلب می‌نماید چیست؟ آری تیتر‌ها. اینجاست که اثر استعمال از تگ‌های هدر مشخص و معلوم می شود. هرچه یک نوشته‌علمی در لحاظ استفاده کننده جذاب‌خیس و خوانا‌خیس باشد، شانس اینکه آن را با دیگرافراد نیز به اشتراک بگذارد بیشتر شود.