مبنی بر ویدیویی که برای ارشاد اینترنت‌مستران منتشر گردیده است، آموزش خصوصی سئو بک‌پیوند‌هایی که از ریدایرکت‌های ۳۰۱ می آیند، بعضی از درجه‌های شیت را کاهش‌ می دهند.

 
نکته: با ریدایرکت اعتبار عالی و بد (بسته به شرایط شیت ریدایرکت گردیده) منتقل می شود.
 
۱۰۴- انکرتکست‌های پیوند داخلی
 
انکرتکست‌های پیوند‌های داخلی سیگنال مرتبط دیگری برای گوگل می باشند. آکادمی رایا پارس با این حالا، پیوند‌های داخلی احتمالا وزن و بها بسیار کمتری نسبت به انکرتکست‌هایی دارا‌هستند که از وب سایت‌های فرنگی‌ می آیند.
 
۱۰۵- تیتر لینک و پیوند
 
تیتر لینک و پیوند (متنی که زمانی موس را روی یک لینک و پیوند قرار می‌دهید در تحت آن ظواهر می‌گردد) ممکن میباشد تحت عنوان یک سیگنال مرتبط خیر چندان حاذق نیز استعمال شود.
 
۱۰۶- TLD کشوری که دامنه به آن اشاره می‌نماید
 
تهیه نمودن بک‌پیوند از دامنه‌های سطح بالای یک مملکت (به عنوان مثال .ir برای کشور ایران) قادر است به سکو‌بندی عالی تارنما برای جستجوهایی که در به عبارتی مملکت اجرا می‌گردد، یاری دهد.
 
۱۰۷- جای پیوند در محتوا
 
لینک و پیوند‌هایی که اولِ یک محتوا (برای مثال در جمله نخستین) میایند ممکن میباشد  what is seo توان بیشتری از پیوند‌هایی که در انتهای محتوا قرار داده گردیده‌اند، داشته باشند.
 
۱۰۸- شرایط قرارگیری لینک و پیوند در برگه
 
جایی که یک پیوند در کاغذ ظواهر‌ می شود اساسی میباشد. در مجموع، لینکی که در محتوای شیت درنظرگرفته شده، قدرتمندتر از لینکی میباشد در بخش فوتر یا این که ساید توشه جای دارد.
 
۱۰۹- مرتبط بودن دامنه لینک و پیوند‌گردیده
 
بک‌پیوند به چنگ آوردن از یک وبسایت با زمینه و حالت شبیه به‌طور قابل توجهی قدرتمندتر از لینکی میباشد که از یک تارنما تماما نامرتبط به دست آمده باشد.
 
۱۱۰- معیار مرتبط بودن برگه
 
بک‌لینک و پیوند تصاحب کردن از یک ورقه با قضیه مربوط بها بیشتری دارااست و رده ورقه شما‌را بهبود میدهد.
 
۱۱۱- کلمه و واژه کلیدی در تیتر
 
گوگل به لینک و پیوند‌های صفحاتی که دربردارنده کلمه و واژه کلیدی کاغذ شما در تیتر‌شان میباشند، قیمت بیشتری می دهد.
 
۱۱۲- سرعت پیوند مثبت
 
سایتی با سرعت پیوند بالا معمولا رده بهتری در SERP خواهد داشت چون نماد‌ می دهد محبوبیت این تارنما در حالا ارتقاء میباشد. (مراد این میباشد که طبیعتا در زمان کوتاهی لینک و پیوند بخش اعظمی اخذ نموده باشد که نشاندهنده محبوبیت بالای آن تارنما میباشد.)
 
۱۱۳- سرعت پیوند منفی
 
از طرف دیگر، سرعت پیوند منفی‌ میتواند جايگاه‌ وبسایت را به‌طور قابل توجهی کم کند چون سیگنال محبوبیت کم شده میباشد.
 
۱۱۴- اخذ پیوند از صفحه ها HUB
 
اخذ پیوند از صفحاتی که تحت عنوان منابع اساسی (HUB) شناخته می گردند یک فاکتور اصلی برای مرتبه‌بندی گوگل میباشد و روی بهینه سازی اثر مثبت دارااست.
 
۱۱۵- اخذ لینک و پیوند از وب سایت‌های دارای اعتبار
 
اخذ لینک و پیوند از سایتی که تحت عنوان «تارنما دارای اعتبار» شناخته میگردد احتمالا بها بیشتری از لینک و پیوند‌های یک تارنما خرد و نسبتا ناشناخته دارااست.
 
۱۱۶- لینک و پیوند از ویکی‌پدیا
 
هر چندین این پیوند‌ها nofollow میباشند، ولی اکثری از متخصصان seo تصور می‌نمایند که به دست آوردن پیوند از ویکی‌پدیا ممکن میباشد متکی بودن و اعتبار بیشتری به تارنما آن ها بدهد. ولی گوگل این مورد را رد نموده است.
 
۱۱۷- عبارات دور و اطراف پیوند
 
کلماتی که در حوالی بک‌پیوند‌های شما ظواهر‌ میگردند به گوگل امداد‌ می‌نمایند تا بفهمد آن ورقه درباره چه موضوعی میباشد.
 
۱۱۸- سن بک‌لینک و پیوند
 
مبتنی بر یک کدام از پتنت‌های گوگل‌، پیوند‌های دیرین‌خیس، از بک‌لینک و پیوند‌هایی که اخیرا درست شده‌اند قدرتمندتر میباشند و روی مرتبه‌بندی اثر بیشتری دارا‌هستند.
 
۱۱۹- اخذ بک‌لینک و پیوند از تارنما‌های حقیقی
 
با دقت به توسعه و گسترش کانال‌های وب لاگ‌نویسی، گوگل به لینک و پیوند‌هایی که از «تارنما‌های حقیقی وواقعی»‌ میایند اعتبار بیشتری نسبت به بلاگ‌های ساختگی می دهد. گوگل از سیگنال‌های اسم تجاری و واحد سنجش تعامل استفاده کننده با وبسایت برای تشخیص حقیقی وواقعی و ساختگی بودن آن ها استعمال می‌نماید.