مقاله امروز درباره راهکارهای سئو  هست که میتواند شما‌را به سکو های اولیه گوگل برساند. این تکنیک ها نتایج سالها تجربیات‌ی مجموعه  و کارهای عملی می‌باشد که روی پروژه های متعدد اجرا داده می‌باشد. به کار گیری از این راه‌حل ها می‌تواند بازدید متعددی برای وبسایت شما به وجود آورد.
در صورتیکه در اولِ شیوه بهینه سازی می باشید و همینطور در حالا یادگیری مقدمات سئو، این نوشته‌ی‌علمی موقتا مطلوب شما وجود ندارد و خوب می باشد که استارت موضوعات نصیب آموزش seo را تفحص نمائید و آن‌گاه به سراغ این نوشته‌ی‌علمی بیایید. آموزش خصوصی سئو

 
برای اینکه بتوانید سئو را تعریف نمائید، نیازی وجود ندارد که حتما یک دارای تخصص یا این که متخصص سئو باشید. کلیه افرادی که با فضای کسب و کار آنلاین، تبلیغات، ساخت محتوا و بازاریابی محتوا در باب می‌باشند می‌توانند تعریفی از سئو داشته باشند. بهینه سازی (سئو) مخفف Search Engine Optimization بوده که در معنای باصرفه کردن موتورهای کاوش است و در واقع به مجموعه کار هایی گفته می‌شود که چهت نیل به مقام بهتری در نتایج جستجوی گوگل، جاری ساختن می‌شود. در بالا ممکن میباشد مضمون‌ سئو معمولی به لحاظ بیاد ولی همین مضمون‌ بی آلایش، شامل پیچیدگی های زیاد و همینطور راهکارهای سئویی میباشد. علم بهینه سازی هر روز، تعالی خیس و عمیق خیس از دیروز می‌شود و برای شعور بی نقص آن نیاز به بازرسی مداوم و همینطور اعتنا بیشتری در تغییرات گوگل است. دنیای seo خیلی پویاست یعنی مقررات و تکنیک هایی که این سال برای شما اثر گذار بوده است ممکن است در سال آینده قابل به کارگیری نباشند.
پس شما مدام باید به تامل تکنیک های سئویی جدید باشید تا در مراحل آپدیت شدن seo و به روز شدن آن مبتلا معضل های هنگفت نشوید و وب سایت شما، مدام تکان رو به رویش داشته باشد.
 
در شرایطی‌که مشاهده کرد جامعی راجع به بهینه سازی ندارید استارت نوشته‌ی‌علمی آموزش بهینه سازی را پژوهش کنید و بعد از آن بدین نوشته ی علمی برگردید و تکنیک هایی که به شما میگوییم را بخوانید.
 
بر پایه ی آماری که Optify منتشر نموده است، بیشتراز 60 درصد کلیک ها صرفا روی 5 فیض اولیه گوگل هست. با دقت بدین داده های عددی، وصال به ورقه اولیه گوگل برای هر دستیابی و کاری موضوع بسیار مهمی میباشد. برای اینکه در صدر جستجوها باشید می بایست مدام آپدیت و آپدیت بود. معیارهای متعددی وجود دارد که بایستی حواس شما به آن‌ها باشد، مانند محتوا، لغت ها کلیدی،بک لینک و غیره. هنگامی که کلیه این مورد ها را رعایت نمائید و از شایسته ترین راهکارهای seo استفاده نمایید، می‌توانید در لیست اولی نتیجه ها کاوش قرار بگیرید و به راحتی از رقبای خویش سبقت بگیرید.
 
شما بایستی این آیتم را بدانید که استراتژی بهینه سازی برای هر سایتی با سایت دیگر متعدد می باشد و یک چاره کلی برای کلیه وبسایت ها نیست. بهتر میباشد که تکنیک های seo سایتتان را مطابق آنالیزی که اجرا میدهید مانند پژوهش تارنما خودتان، وب سایت های حریف و هر چیز دیگری مثل رسیدگی لغات کلیدی، استراتژی تشکیل داد بک لینک و پیوند و….،را ساخت کنید.
 
در بهینه سازی، راه‌های جدیدی به وجود میاید که شما نمی‌توانید با یادگیری تعدادی طریق فکر کنید که برای مدام می‌توانید از آنها به کارگیری کنید و هر سایتی را که بخواهید با آن طریق  ها، قدرتمند فرمائید. در شرایط متعدد، راهکارهای گوناگون به وجود می‌آید که برای اشراف به همگی این موردها عالی می‌باشد که مدام آپدیت بود.
 
نمایشگر کلیپ
 
00:00
00:00
 
 
مهمترین راهکارهای بهینه سازی زبده استفاده کننده
یک کدام از الگوریتم های گوگل به اسم گوگل دنس (google dance)، وظیفه ای بسیار دیدنی بر عهده داراست. گوگل دنس، تارنما ها را در حاصل کاوش جا به جا می‌نماید یعنی وبسایت را از ورقه نخستین به کاغذ دوم و یا این که از شیت دوم به صفحه نخستین منتقل می نماید، یا این که به صورت های محتلف همین فعالیت را اعمال می‌دهد. هم اکنون شاید پرسش شما این باشد که‌این چه شغل بی سود ای بوده و کجای این مورد، یکی از مهم ترین راهکارهای seo میباشد.
 
گوگل مدام سایت هایی که در صفحات دوم و سوم می باشند، مخصوصا تارنما هایی که عمر بالایی ندارند را برای مدتی کوتاه به برگه اولیه گوگل می‌آورد و در معرض روءیت کرد مخاطب ها قرار می‌دهد.
بعد از آن همه خوی های یوزرها را با دقت به تغییر‌و تحول جایگاه، احتساب و استیناف می نماید، و همینطور تحقیق جامعی از تجارب بازدید کننده ها، مرتبط بودن کلمات سرچ گردیده با آن وبسایت ها و موارد دیگری که به دنبال به آن ها اشاره کرده ایم را آیتم پژوهش قرار می دهد.
 
نکات گزینه رسیدگی از دید گوگل
برای تصاحب کردن درجه در گوگل و وصال به ورقه اولیه، می بایست تکنیک هایی را که متبوع گوگل میباشد و تنی چند از آن در ذیل آمده میباشد را در حیث بگیرید.
 
 راهکارهای سئو و نرخ کلیک(ctr)
گوگل بعداز اینکه وبسایت ها را با به کارگیری از الگوریتم google dance به برگه اولیه آورد، بعد نرخ کلیک آنان را آیتم برسی قرار می‌دهد تا ببیند این وبسایت ها تا چه اندازه می توانند برای یوزرها جالب باشند و چه میزان کلیک را می توانند به خویش تخصیص دهند. پس یکی از راهکارهای بهینه سازی که به طور غیر بی واسطه اثر گذار میباشد استعمال از تیتر های دیدنی و بالابردن نرخ CTR میباشد.
 
بازه زمانی ماندگاری مخاطب در تارنما (Time on site)
یکی از راهکارهای بهینه سازی، استیناف ماندگاری کاربر در تارنما می‌باشد. زمانی که یوزرها وارد وبسایت شما می‌شوند، باید از تکنیک هایی به کار گیری نمایید که مقطع مجال حضور استفاده کننده را بیشتر کند، یعنی مطالب وب سایت شما باید به طوری باشد که برای استفاده کننده جالب بوده و تمایل به تلاوت و صرف کردن در سایت شما‌را داشته باشد، از جمله یک نوشته‌ی‌علمی 4 هزار کلمه ای را در حیث بگیرید، کاربری پس از ورود به‌این ورقه بعد از سپری شد 40 ثانیه از صفحه بیرون گردیده است. خب از حیث الگوریتم های گوگل، محتوای شما خیر مخاطب پسند بوده، خیر کارامد بوده و خیر نیاز کاربر را رفع نموده است.
برای این گزینه کارایی کنید تا آنجایی که امکان داراست محتوای ورقه را کاریر پسند ایجاد کرد نمائید و به طبع از این شیوه‌حل ها در سایت خویش استفاده نمائید.
 
سرگرم کردن کاربر با سایت
کوشش فرمائید در صفحه های مهم، استفاده کننده ها را با تارنما دچار نمایید. این کار اثر های یک سری جانبه ای مانند افزایش مجال زمان حضور مخاطب در وبسایت، رضایت کاربر ها از شیت و داده ها صفحه وبسایت و مفاد دیگری نیز داراست.
مثلا کارایی فرمائید در صفحه ها وبسایت خویش، از کلیپ یا این که پادکست استفاده کنید، اینفوگرافی های دیدنی ساخت کنید و یا این که روی هم رفته، هر کاری که شم می کنید یوزرها را با محتوای تارنما و صفحه های سایتتان مشغول می‌نماید استعمال کنید، تا این حس به گوگل داده گردد که یک تجربه کاربری بهتر برای مخاطبان خویش آماده نموده اید.
 
نکته ای که بایستی به شما بیان‌کنم این هست که در همگی تکنیک هایی که پیرو نوشته ی علمی به شما گفته میشود، مدام در لحاظ بگیرید چه طوری شایسته ترین تجربه را برای یوزرها سایت خویش ایجاد کرد فرمایید و تجارب کاربری، یکی جدیدترین راهکارهای سئو 2019 می باشد و به طور غیر بدون واسطه روی خیلی از فاکتور های seo اثر خیلی بالایی دارااست و در همین نوشته‌ی‌علمی بیشتر در باب آن سخن خوا‌هیم کرد.