یکی سوالهای پرتکرار صاحبان وبسایت ها از ما این میباشد که seo تارنما چقدر فرصت می‌برد؟ جواب این پرسش به عامل ها مختلفی بستگی داراست و نمی اقتدار آن را محصور به مجال خاصی کرد. درین مقاله می‌خواهیم به طور بی نقص به شما بگوییم که بهینه سازی وبسایت چقدر ارتفاع می‌کشد و چه عواملی می‌تواند در بازه مجال بهینه سازی اثر بگذارد.
 
بهینه سازی وبسایت چقدر ارتفاع می کشد؟
هنگامی که پروژه seo یک تارنما را به عهده میگیریم، در به عبارتی آغاز صاحبکار از ما می پرسد که بهینه سازی وبسایت چقدر ارتفاع میکشه؟ آنان میخواهند در کمترین فرصت ممکن حالت سایتشان را بهبود داده و جايگاه نیکی را استحصال نمایند. البته جواب این پرسش حقیقتا معلوم و قابل انتخاب کردن وجود ندارد. آموزش خصوصی سئو
 
چرا‌که seo یک وبسایت دسته ای از اقدامات میباشد و تمامی آن‌ها در کنار هم قادر است موقعیت و درجه وب سایت را بهبود ببخشد. از طرفی بعضی اوقات تکنیک هایی را در تارنما پیاده می‌کنیم و انتظار داریم که فیض ای شبیه با تارنما های دیگر اخذ کنیم؛ البته برخلاف تصورمان سود مطلوبی نگرفته و تلاشمان بی ثمر خواهد بود.
 
ولی چرا این حادثه می افتد؟ بهینه سازی وب سایت تیم ای از تکنیک ها میباشد که بیشتر آنان در تاثیر تجارب بدست آمده میباشد؛ ولی با این حالا همین تکنیک های معلوم برای هر تارنما یک سود متفاوتی را یاروهمدم خواهد داشت.
 
به این ترتیب نمی اقتدار به صورت انقطاع به صاحب کار جواب بخشید که seo وب سایت چقدر فرصت میبرد؟ در‌پی می‌خواهیم عواملی را برای شما بگوییم که در برهه زمانی مجال بهینه سازی یک تارنما اثر خواهد گذاشت.
 
 
 
دست اندرکاران اثر گذار در بازه فرصت بهینه سازی وبسایت
1. اعتبار و سن وبسایت
گوگل سال ها میباشد که اثر سن دامنه را روی بهینه سازی وب سایت بسیار ناچیز اعلام نموده است. البته پژوهش ها و تجربیات نشانه داده میباشد بهینه سازی روی دامنه هایی با عمر وقت گیر خیس، بیشتر اثر خواهد گذاشت. به گفته مت کاتس، اثر بهینه سازی روی وب سایت هایی با قدمت 6 ماه و 1‌سال تفاوت چندانی ندارد؛ در شرایطی که بتوانید به طور مداوم فعال باشید، بعداز سپری شد یک‌سری ماه می‌توانید در گوگل سکو خوب بگیرید.
 
البته با این حالا دامنه هایی با عمر بیشتر، اساسا تعداد بک پیوند های بیشتر و سابق تری دارا‌هستند؛ در سود گوگل راحتتر به آن‌ها متکی بودن خواهد کرد. این در صورتیکه میباشد که وب سایت های نو به سبب ساز شغل بسیار کمشان، اعتبار کافی برای گوگل ندارند.
 
بدین ترتیب می اقتدار اعلام کرد هرچه سن و اعتبار یک وب سایت بیشتر باشد، برهه زمانی مجال کمتری برای seo تارنما نیاز دارااست.
 
 
 
2. درخواست و نیاز مشتری
هنگامی که یک مشتری برای seo سایتش مبادرت می نماید، در بالا منظور و نیازی دارااست. دسته سرویس ها بهینه سازی تارنما  بعد از برگزاری گرد هم آیی ای، نیاز و خواست مشتری را چک کرده و برای آن اقداماتی را اجرا میدهد.
 
مثلا مشتری از ما می‌خواهد که با واژه و کلمه " خرید قاب گوشی موبایل سامسونگ" در ورقه اولیه گوگل مرتبه داشته باشد. بنابراین ما دسته ای از کلمه ها مربوط به این عبارت و بقیه کلماتی که مشتری میخواهد را لیست کرده و در دست وی قرار می‌دهیم.
 
هر چه صاحب کار لغت ها کلیدی بیشتری را برای مرتبه به چنگ آوردن در گوگل گزینش نماید، به طور طبیعی برهه زمانی مجال seo نیز ارتقاء خواهد یافت؛ به دلیل آن که ما بایستی برای هر واژه کلیدی استراتژی مستقل ای مشخص و معلوم کرده و اقداماتی را جاری ساختن دهیم.
 
 
 
3. رقابت در حوزه کاری مشتری
همان گونه که گفتیم تکنیک های seo روی هر سایتی سود متفاوتی خواهند داشت؛ یک کدام از دلایلی که سبب ساز تفاوت نتیجه ها تکنیک های seo میشود، معیار رقابت حوزه کاری تارنما میباشد. در بخش اعظمی از حوزه ها رقابت به شدت زیاد میباشد و به همین ترتیب seo آن نیز به فرصت بیشتری نیاز داراست. مثلا در حوزه " ساخت وب سایت " رقابت آنقدر زیاد میباشد که با لغات کلیدی کوتاه و مالامال رقابت نمی قدرت به راحتی در گوگل مرتبه گرفت.
 
ولی در برخی از حوزه ها مثل " فروش لاک ناخن" رقابت آنقدر ها زیاد وجود ندارد؛ براین اساس می اقتدار این ضمانت را به مشتری بخشید که در بازه کمتری در گوگل درجه خواهد گرفت. بدین ترتیب هر چه رقابت در یک حوزه بیشتر باشد، بازه فرصت seo تارنما نیز بیشتر خواهد بود.
 
 
 
4. موقعیت تارنما صاحبکار
گزینه آجل که در دوران فرصت seo یک وبسایت اثر می‌گذارد، موقعیت وبسایت میباشد. در‌حالتی که اینترنت سایتی جدیدا فعال‌ساز‌ی گردیده باشد و هنوز محتوایی هم نداشته باشد، گوگل به آن متکی بودن نکرده و دستکم 1 تا 2 ماه مجال میبرد تا در حاصل گوگل چشم خواهد شد. ولی خواسته از حاصل صفحه های نخستین یا این که دوم گوگل وجود ندارد!
 
خب این تارنما به زمان فرصت بیشتری برای بهینه سازی تارنما نیاز دارااست؛ به این دلیل‌که ضمن ساخت محتوا، بایستی اقداماتی نظیر ارتقا سرعت وب سایت، seo فنی وبسایت، پیوند سازی های داخلی و فرنگی و … نیز صورت پذیرد.
 
ولی در صورتی اینترنت سایتی مقطع ها از فعال‌ساز‌ی آن می گذرد و بازدید نسبتا نیکی هم داراست، بازه زمانی مجال کمتری ارتفاع می‌کشد تا در کلمه ها دیگر درجه بگیرد. بدین ترتیب گروه  آغاز شرایط تارنما شمارا از حیث محتوا، ورودی و بهینه سازی تحقیق می نماید و در غایت مجال تقریبی را به شما اعلام می نماید.
 
 
 
واحد سنجش هایی که شرایط تارنما شمارا در بهینه سازی معین می نماید:
 
لحاظ گوگل نسبت به تارنما
بعضی از تارنما ها به جهت استعمال از تکنیک های seo کلاه سیاه بوسیله گوگل جریمه گردیده و در گیر پنالتی گردیده اند. seo کردن این سبک سایت ها به شدت زمان بر و مشقت بار میباشد؛ چرا‌که مجال متعددی مایحتاج میباشد تا گوگل مجدد بدین تارنما اتکا کرده و از خطای آن دیده پوشی نماید.
 
 
 
اشتباهات بهینه سازی وبسایت
بعضی از صاحبین وبسایت ها خودشان مبادرت به seo کردن سایتشان کرده اند یا این که این شغل را به اشخاص بی تجربیات ودیعت اند. همین شغل باعث گردیده است تا بهینه سازی سایتشان حال و روز خیر و خوبی نداشته باشد. جبران اقدامات خطا آن‌ها نیز زمان بر خواهد بود.
 
 
 
بک لینک و پیوند سازی های گذشته وبسایت
تصاحب کردن بک لینک و پیوند برای هر اینترنت سایتی میتواند اثرگذار باشد؛ ولی این در شرایطی‌که ممکن میباشد که اصولی و مبتنی بر seo صورت گرفته باشد. بک پیوند سازی های نادرست و بی منش قادر است seo وبسایت را به شدت پایین اثر قرار دهد. به همین برهان از در بین بردن پیوند های خطا و seo کردن آن ها نیاز به فرصت دارد.
 
 
 
تعداد محتواهای وبسایت
تعداد و نوع محتواهای تارنما نیز در طول بهینه سازی وب سایت اثر میگذارد. هرچه محتوای تارنما اثرگذار و گرانبها خیس باشد، مجال کمتری برای بروزرسانی و بهینه سازی آن نیاز میباشد.