احتمال زیاد می دانید که بهینه سازی یا این که به عبارتی سئو تارنما برای موتور های جست و جو برای هر حصول و کاری ما یحتاج هست. اما سئو وبسایت چیزی وجود ندارد که نقطه پایان عمل به تامل آن بیفتید و دقیقا به همین خاطر می‌باشد که میخواهیم درباره seo تارنما جدید احداث سخن کنیم. شاید پیش خودتان تصور کنید مگر فرقی هم می نماید که دقیقا سئو تارنما از کجا آغاز خواهد شد؟ در اینجاست که ضرب المثل آجر نخستین گر نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج، نمونه نه برای همین سوژه میباشد. آری، کاملا فرق می نماید که seo را ما از کجا آغاز کنیم و چه خوب که بهینه سازی را ما در بدو احداث وبسایت شروع کنیم. در اینجا هم میخواهیم درباره نکات بهینه سازی وب سایت تازه احداث حرف کنیم. پس با ما یار باشید.
 
میخوای بعدا بخونی ؟
 
دانلــــــود PDF
فهرست
 
C
seo سایت جدید احداث
 
C
اثر گزینش دامنه در سئو وبسایت جدید احداث
 
C
ساختار و مهندسی وب سایت و اثر آن بر روی seo
 
C
چه‌گونه قرار میباشد سایت را احداث کنیم؟
 
C
اثر ارائه استراتژی محتوایی بر بهینه سازی
 
C
اجرای seo On-page و Off-page بر روی وب سایت تازه احداث
 
C
مداقه داده های عددی و ارقام در سئو تارنما تازه احداث
 
C
داده ها سئو را آپ تو دیت نگه دارید
 
C
چه‌طور با تایپ کردن رپورتاژ عالی اثر رپورتاژ اطلاع رسانی در سئو را بالا ببریم؟
 
 
سئو تارنما تازه احداث
در شرایطی که یک سئو کار باشید احتمالا درباره موضوعی که الان می خواهیم در ارتباط آن کلام کنیم اطلاعاتی دارید. سوژه جالب و جذابی به اسم هانی مون (Honeymoon) یا این که به عبارتی ماه عسل در بهینه سازی که چیزی مشابه به معنی آن در دنیای حقیقی و واقعی هست. “seo وبسایت جدید” در واقع یک زمان زمانی مانند ماه عسل میباشد که هر اتفاقی در آن بیفتد، بعدی بهینه سازی وب سایت ما بر اساس آن رقم خواهد خورد. به همین استدلال هم هستش که بهینه سازی وبسایت تازه احداث از عنایت ویژه ای برخوردار‌است و می بایست آن را دور از شوخی گرفت. این مجال حساس ماه عسل در سئو سایت نو شما، میتواند کاری نماید که وبسایت شما در بدو ورود به دنیای اینترنت، از موتور های جست و جو جايگاه خیر اخذ نماید و آینده بیزنس شما ضمانت گردد. پس با تمرکز به نکاتی که می‌گوییم توجه کنید.
 
نخستین از تمامی بایستی بگوییم که seo وبسایت هرگز تمام نمی شود. هنگامی نمیرسد که شما با خاطر شل فکر کنید که از این فرصت به سپس، نیازی به seo وب سایت ندارید و تلاشتان دراین باره را باید متوقف فرمایید. وبسایت شما در صورتی‌که با کلمه و واژه کلیدی اصلیتان هم به صدر جايگاه گوگل هم رسد، برای نگه داشتن سایتتان در بالا، مستلزم seo وبسایت میباشید. پس در بهره سئو وبسایت یک جاده بی انتهاست که ولی ممکن میباشد گاهی ناهموار خواهد شد. البته نگران نباشید، seo تارنما نو احداث با تمرکز و وسواس تمام در صورتی صورت پذیرد، این جاده مدام برای شما هموار و سوای دست اندازه خواهد بود. پس سوای معطلی به سراغ نکاتی که در این‌شیوه می بایست رعایت نمائید می رویم که ماه عسل بهینه سازی تارنما ما با گوگل و دیگر موتور های جست و جو به شایسته ترین نحو برگزار گردد.
 
اثر تعیین دامنه در بهینه سازی سایت جدید
خیلی امیدوار هستیم که پیش از اینکه حتی مبادرت به خرید دامنه کنید به سراغ این نوشته ی علمی آمده باشید. به این خیال که تعیین دامنه در seo وب سایت نو احداث بسیار موثر میباشد. انتخاب Domain مطلوب خیر تنها اثر خودش را در بلند زمانه می‌گذارد، بلکه اولین چیزیست که موتور های جست و جو در سایت شما با آن مواجه می‌شوند. پس به طوری شما با دامنه خودتان دارید به موتور های جست و جو توضیح می دهید که ابدا وب سایت شما درباره چیست و می‌خواهید چه خدمتی را ارائه دهید. سه نکته نخستین که باید درباره تعیین دامنه اعتنا فرمائید این هست که دامنه بایستی کوتاه، ساده و ماندگار باشد و به علاوه این ها به طور کامل نماینده سرویس ها و محصولی که کسب و کار شما ارائه میدهد باشد.
 
اسم دامنه شما یکی‌از فاکتور های سکو دهی هم اکانت می شود(حسرت نخورید! دامنه قطعا صرفا نکته و اثر گذارترین نکته وجود ندارد) و کراولر های موتور های جست و جو از روش دامنه متوجه قابلیت دارد متوجه شوند وب سایت شما اصلا درباره چیست. بد وجود ندارد چنانچه از واژه و کلمه کلیدی مهم دستیابی و کارتان هم در دامنه به کار گیری فرمائید البته بدین نکته اعتنا داشته باشید که در صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی شما آسانی، کوتاهی و ماندگار بودن دامنه را از در بین میبرد از این مورد صرف لحاظ نمائید. چیزی که التفات دارااست این میباشد که دامنه شما منحصر و ناب باشد و در شرایطی‌که کاربر شما وبسایت شمارا هم گم کرد، بتواند با جست و جویبار دامنه شما‌را پیدا نماید.
 
ساختار و مهندسی وب سایت و اثر آن بر روی بهینه سازی
اینجاست که دقیقا مهم‌ترین موارد در seo تارنما تازه احداث شروع میشود. از به عبارتی اولیه شغل که سایتتان را احداث میکنید کوشش نمائید وب سایت شما اسکلت بندی خیر داشته باشد. مطلقا ظواهر سایت شما بسیار اساسی می‌باشد البته خودتان هم چشم اید که گاهی وبسایت هایی رتبه های نخستین را دارا هستند که ظاهرشان به شدت معمولی میباشد. ولی چه چیزی را رعایت کرده اند؟ مهم‌ترین موردی که آن‌ها رعایت کرده اند این میباشد که یک وب سایت استفاده کننده پسند صحیح کرده اند که در هر دستگاهی تلاش خوب از خویش علامت میدهد. سایتتان را طوری پیاده سازی و مهندسی فرمایید که ساختار آن به عبارتی چیزی باشد که استفاده کننده می خواهد. المان ها به خیر در جایشان قرار گرفته باشند، عملکرد لینک و پیوند ها و دمکه صحیح باشد، اسکریپت ها به نه شغل نماید، تارنما به هم ریخته نباشد و خلاصه هر کاری برای خوب شدن سایتتان موردنیاز است اجرا دهید.
 
یک نکته مهم و اصلی دیگر که در seo سایت تازه احداث بایستی رعایت کنید سرعت وبسایت میباشد. مهم‌ترین نکته ای که فعلا گوگل هم خیلی روی آن حساس شد‌ه‌است و به نحوی می‌گردد سال 2022 را سال عملکر بهینه و سرعت بهینه برای گوگل دانست. از به عبارتی نخستین برای سرعت سایتتان فکری نمائید و از اسکریپت ها و کد هایی که سرعت سایتتان را می‌گیرند پرهیز کنید. مطلقا برای بهبود سرعت سایتتان عکس های کمپرس و بهینه گردیده در سایتتان قرار دهید و آن ها را در مکان خویش Serve فرمایید. حتما هم همت کنید کد های CSS و JavaScript سایتتان Minify گردیده باشد البته حواستان باشد که‌این مورد آسیبی به ساختار سایتتان نزند.
 
چه‌طور قرار می باشد تارنما را احداث کنیم؟
پاسخ این پرسش را به هیچ وجه قرار وجود ندارد ما بدهیم. این به طور کامل بستگی به شما دارااست که می‌خواهید سایتتان از صفر تا 100 پیاده سازی گردد، یا این که می خواهید از یک CMS (Content Management System) یا این که سیستم مدیر محتوا استعمال فرمائید تا بوسیله آن خودتان به راحتی سایتتان را فردی سازی کنید. در مورد با این مورد که کدام طریق عالی میباشد شاید نشود لحاظ چندانی اعطا کرد. همگی می‌دانند که CMS ها چقدر برای سئو وب سایت تازه احداث و جمعاَ بهینه سازی وب سایت مطلوب می‌باشند اما گاهی ممکن است طراح وب سایت شما آنقدر ماهر باشد که از صفر تا 100 یک وبسایت با صرفه برای موتور های جست و جو پیاده سازی نماید.
هرچند توصیه ما به شما این است که برای اینکه هم در هزینه هایتان صرفه جویی نمائید و هم از نگاه بهینه سازی خیالتان شل باشد، از سیستم مدیریت محتوای WordPress به کارگیری کنید. این سیستم آزمون خودش را پس داده میباشد و بالای نصف وبسایت های عالم از این سیستم مدیر محتوا به کار گیری می نمایند. این سیستم با فاکتور های بهینه سازی بسیار منطبق داراست و خبر عالی اینکه آنقدر کار کردن با آن معمولی میباشد که شما بدون علم فنی تنها با دیدن یادگرفتن اولیه می‌توانید به راحتی خودتان سایتتان را رئیس کنید. هرچند گشوده هم تعیین آحاد کمال با شماست و اینطور وجود ندارد که ساخت سایت صفر تا صد سایت نتواند برای seo وبسایت شما مطلوب باشد.
 
اثر ارائه استراتژی محتوایی بر بهینه سازی
این مرحله در سئو وبسایت جدید احداث از آن فرآیند حساس میباشد که اما مشکلی ندارد پس از طراحی وب کاملا انجام شود. بعد از پیاده سازی لندینگ پیج ها(صفحات مهم سایتتان که میخواهید کاربر ها وارد آن‌ها شوند)، شما نیاز به یک استراتژی محتوایی بهتر برای ساخت‌و‌ساز محتوای سایتان می باشید. سایت شما در بدو احداث نیاز دارااست که فعال باشد و نیاز دارد که مدام آپ تو دیت رسانی شود. یک کدام از از روش های بروز رسانی وب سایت هم ایجاد نوشته‌ی علمی و محتوا برای سایت شماست. پس یادتان نرود که تارنما شما نسبتاً برای بهینه سازی، واجب هست که یک قسمت وبلاگ هم داشته باشد. شما می بایست واژه و کلمه های کلیدی دستیابی و کارتان را پیدا فرمایید و طبق آن‌ها، یک استراتژی محتوایی بی نقص تنظیم نمائید.
 
پس از اینکه استراتژی محتوایی شما بی نقص شد، شما به یک روز‌نگار برای نشر نوشته‌ی‌علمی هایتان نیاز دارید. معمولا در seo سایت تازه احداث می‌گویند که بهتر میباشد مقاله‌ها، به صورت مرتب ساخت بشوند که موتور های جست و جو هر روز به تارنما شما راز بزنند و جايگاه آن را بهبود ببخشند.
 
 seo On-page و Off-page بر روی وب سایت نو احداث
در سئو وبسایت نو احداث این مورد بسیار اصلی است که شما از به عبارتی اولیه درباره بهینه سازی On-page و Off-page مطالعاتی داشته باشید و بدانید که چه عمل هایی بایستی ایفا دهید. در عصر هانی مون این موردها بسیار اساسی میباشند. سئو آن پیج شامل همگی موارد مربوط به seo تارنما میگردد که شما باطن وب سایت خودتان آن ها را اجرا می دهید. این مفاد شامل پیوند سازی داخلی، ساخت محتوا، بهبود کد های سایت، به کار گیری از لغات کلیدی و … میشود که از به عبارتی بدو احداث تارنما باید رعایت شوند.
 
سئوی آف پیج اما دربرگیرنده کارها خارج از وب سایت شما می گردد که اثر مستقیم بر مرتبه سایتتان داراست. یک کدام از مورد ها اساسی offpage هم بک پیوند ها می باشند که به عبارتی لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به تارنما شما می دهند. دقت فرمائید که شما باید اقداماتی اجرا دهید که با استارت فعالیت سایتتان، وب سایت های دارای اعتبار و بهتر به شما لینک و پیوند بدهند تا از به عبارتی استارت فعالیت، دارای اعتبار بودن خودتان را به موتور جست و جو ثابت کنید.
 
اهمیت داده های عددی و ارقام در بهینه سازی وب سایت جدید احداث
پیش از اینکه کار سایتتان را شروع نمائید، برای بهینه سازی سایت نو احداث خودتان بایستی وب سایت را به ابزار های آماری وصل فرمائید. یکی‌از این ابزار ها به عنوان مثال Google Analytics می‌باشد که دقیقا به شما درباره ترافیک سایتتان داده ها ارزشمندی می‌دهد. این قضیه منجر میگردد که در به عبارتی استارت کار شما پرسونای مخاطبتان را بشناسید و بفهمید چه عده ای وارد تارنما شما می گردند و بیشتر ورودی های شما به چه شکل میباشد. چنانچه از به عبارتی فرصت هانی مون سئو وب سایت داده های عددی خیر را بتوانید استخراج نمائید، از آن به سپس هم سئو تارنما شما دچار نقص‌ نخواهد شد. در حیث داشته باشید که مطلقا درباره ابزار های آماری تارنما مطالعه داشته باشید که محاسبه داده های ابزار ها برایتان وارفته خیس خواهد شد و بتوانید فیض خیر اخذ نمایید.
 
داده ها بهینه سازی را آپدیت نگه دارید
بهینه سازی وبسایت نو احداث بسیار اساسی می‌باشد اما خودتان هم این را می‌دانید که نقطه پايان فعالیت وجود ندارد. پس همواره کارایی نمایید که داده ها خودتان را در امر سئو بالا ببرید و هیچ زمان از علم ها تازه دراین باره غافل نشوید. الگوریتم های موتور های جست و جو خصوصا گوگل، مدام در در حال حاضر تغییر تحول میباشد و فاکتور های نو برای درجه بندی وبسایت ها اضافه میشود. گاهی حتی ممکن میباشد فاکتور ها مجموعاَ تغییر تحول نمایند و مسلما شما هم می بایست شیوه seo تارنما خودتان را تغییر دهید و مدام آپدیت باشید. پس این نکته را مطلقا مد لحاظ قرار دهید و حواستان را به آن توده نمایید.
 
فیض گیری
این یکسری نکته ای که به شما گفتیم در‌حالتی که به صورت موی به مو در seo وبسایت نو احداث مورد استعمال قرار بگیرند، مطلقا وبسایت شما هانی مون نه خواهد داشت و در آتی هم چنانچه تلاشتان را متوقف نکنید، سود خوبی خواهید گرفت. یادتان باشد که برای استخراج و کاری که در بستر اینترنت فعالیت دارد، سئو یک قضیه بسیار اصلی میباشد و می اقتدار اعلام‌کرد شایسته ترین نحوه مارکتینگ تارنما اکانت می گردد. پس seo تارنما جدید احداث را دور از شوخی بگیرید و هرگز هم آن‌گاه seo را رها نکنید. قدردان که با ما درین نوشته‌ی علمی یار و همدم بودید.