رسیدگی عبارات کلیدی هر کاغذ
کلمات کلیدی اصلی ترین فاکتور seo داخلی وب سایت میباشند که تعیین صحیح آن‌ها میتواند نقش بسیار موثری در درجه تارنما شما داشته باشد. کلمه ها کلیدی هر صفحه بایستی با موضوع آن کاغذ مرتبط بوده و سرچ نسبتا بالایی داشته باشد. در تفحص seo سایت، لیستی از کلمات کلیدی مرتبط و لبریز سرچ تهیه و تنظیم گردیده و آنگاه با اعتنا به رقبا، هدف شما از طراحی وب و نیاز استفاده کننده از آنان در صفحه ها مختلف به کار گیری میگردد.
این قسمت از به حساب آوردن و تحقیق سئو آموزش خصوصی سئو

  تارنما، یکی مهمترین اقداماتی میباشد که نیاز به تخصص و مهارت بالا داراست.
seo نشانی صفحه ها وب سایت
در seo داخلی تارنما می بایست URL هر صفحه به اعتنا گزینه پژوهش قرار بگیرد. اینکه هر نشانی می بایست مشتمل بر لغات کلیدی باشد، کوتاه رقم خورده و دارنده حروف یا این که لغات اضافه نباشد. تعیین صحیح نشانی صفحه های به فهم و شعور عالی گوگل و مخاطب از محتوا امداد می نماید.
بازرسی سئوی خارجی یا این که off seo
کی‌از وسیع ترین فاکتورهای seo که باعث ارتقا اعتبار سایت میگردد، سئوی خارجی وبسایت می‌باشد. یکی بزرگترین اقدامات موردنیاز درباره ی سئو آف پیج وبسایت، ایجاد کرد بک لینک و پیوند است. بک پیوند ضمن اینکه میتواند اعتبار تارنما شما‌را ارتقا دهد، میتواند وبسایت شما را تا مرز هلاکت بکشاند. در واقع فراهم کردن بک پیوند دقیقا ایستادن در کناره پرتگاه هست!
در رسیدگی و تحقیق offpage وبسایت، به یاری ابزارهای متفاوت، وضعیت بک لینک ها گزینه پژوهش قرار می گیرد. اینکه بک لینک ها از چه اینترنت سایتی با چه اعتباری و از کلیه اصلی خیس با چه انکر تکستی به تارنما شما داده شد‌ه‌است، بسیار دارای اهمیت است.
 
از اقداماتی که در مورد offpage وبسایت ایفا می گردد، می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:
 
تحقیق بک پیوند رقبا ( ابزارهای رسیدگی بک لینک های تارنما رقبا )
تحقیق حالت وبسایت در شبکه های مردمی و تعیین استراتژی مطلوب برای عمل در آنان
خرید رپورتاژ اطلاع رسانی متناسب با نیاز تارنما ( روش تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی )
تحقیق پیوند های اسپم وب سایت ( حذف بک لینک و پیوند های اسپم با ابزار Disavow )
 
 
مطالعه seo تکنیکال یا این که seo فنی تارنما
 
 
مراد از مطالعه بهینه سازی تکنیکال وب سایت، استیناف موقعیت فنی و ساختاری وب سایت میباشد. در این نوع از بهینه سازی، کدنویسی ها، عکس العمل گرایی سایت برای گوشی، سرعت بارگذاری صفحه ها، ایندکس شدن یا این که نشدن صفحه ها و … آیتم تفحص قرار می گیرد.
 
از جمله اقدامات مایحتاج در مسئله مطالعه سئو فنی تارنما می شود به موارد زیر اشاره نمود:
 
معرفی تارنما به سرچ کنسول و اعتقاد و باور از ایندکس شدن کل صفحه های
به دست آوردن نقشه سایت ( یادگرفتن تصویب نقشه سایت در گوگل )
ارتقاء سرعت بار گذاری وب سایت
فعال کردن ssl وب سایت
 
 
شایسته ترین ابزارهای تفحص seo سایت
 
 
همان گونه که گفتیم ابزارهای متعددی برای بازرسی seo وب سایت وجود دارااست که می توانید از آن‌ها به کارگیری فرمائید. البته شایسته ترین این ابزارها را می قدرت نکات زیر دانست:
 
سرچ کنسول گوگل
ابزار ahrefs
ابزار semrush
ابزار screaming frog
گوگل آنالیتیکس
و …
 
 
شایسته ترین تارنما های بازرسی seo وب سایت کدامند؟
در پی شمارا با شایسته ترین وب سایت محاسبه بهینه سازی آشنا خوا‌هیم کرد.
 
Google Mobile-Friendly Test
یکی از وبسایت های به حساب آوردن بهینه سازی وبسایت Google Mobile-Friendly Test است. از روش این تارنما میتوانید روش اکران وب سایت در نمایشگرهای دیگر به عنوان مثال موبایل و تبلت را مطالعه نمایید. با اعتنا به توسعه و گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده عموم از تلفن های همراه، وبگردی نیز بیشتر با این سیستم ها اعمال میگردد. در‌این در میان افرادی میتوانند یوزرها بیشتری را جذب نمایند که سایتشان را برای بقیه نمایشگرها با صرفه کرده باشند. 
 
Google Page Speed Insights
 از شایسته ترین سایت ارزیابی بهینه سازی می شود به Google Page Speed Insights اشاره نمود. به کمک این وبسایت می‌توانید سرعت بار گذاری صفحات مختلف وبسایت را آیتم استیناف قرار بدهید.
 
GTMetrix
یکی‌از شایسته ترین وبسایت های رایگان برای تحقیق و تحقیق بهینه سازی سایت شما، وب سایت جی تی متریکس می باشد. درین سایت می توانید بخش اعظمی از مشکلات وب سایت را شناسایی کرده و به امداد موعظه های بیان شده، آن‌ها‌را برطرف کنید.
 
درین ارتباط سفارش می‌کنیم مسلما مقاله \\\" افزایش سرعت مغازه وردپرسی با GTmetrix \\\" را بازرسی فرمائید.
 
 
 
مطالعه مجانی seo سایت
مطالعه و رسیدگی بهینه سازی سایت یک کدام از اقدامات مهمی است که می بایست به صورت پیوسته روی تارنما جاری ساختن خواهد شد؛ برخی از اشخاص تصور می نمایند در حالتی که فقط یکبار وبسایت را سئو کرده و آن را تحقیق نمایند کافی میباشد. ولی این تصور از شالوده نادرست می‌باشد؛ به این دلیل که رقبای شما دائما در درحال حاضر پیشرفت و توسعه بوده و از طرفی موتورهای کاوش نیز الگوریتم های خویش را بروز می نمایند.
 
پس ما یحتاج است تا seo وبسایت شما ماهانه آیتم استیناف قرار گرفته و آنالیز شود؛ در حالتی‌که سایتتان را جدیدا فعال سازی نموده اید، خوب است قبل از هر اقدامی و از به عبارتی آغاز از یک کارشناس سئو امداد بگیرید. متخصص seo با به حساب آوردن seo سایت شما، هر آنچه نیاز میباشد تا انجام بدهید را خواهد ذکر کرد.
 
همینطور در صورتیکه مجال متعددی از راه اندازی سایتتان می گذرد نیز می‌توانید به یاری احتساب seo، رتبه سایتتان را درتوان چشمگیری ارتقا دهید. ضمن seo و بهینه سازی تارنما، سرویس ها بررسی بدون‌پول سئو تارنما نیز ارائه می نماید.
 
برای احتساب بهینه سازی سایت بدون پول می‌توانید از روش هیبت بالا و یا این که صفحه تماس با ما، مبادرت نمائید.
 
 
 
در نقطه پايان
 
هدف از seo تارنما، قرار فراهم نمودن در ورقه اولیه گوگل و جذب استفاده کننده است؛ در دنیای امروز رقابت در بستر وب بسیار زیاد گردیده است. یوزرها متعددی در سطح وب پیرو حل مشکلات و جواب سوالات خویش می باشند. درین فی مابین اشخاصی می توانند برنده شوند که مطابق با منظور یوزرها کار کرده و شایسته ترین راه‌حل را برای آن‌ها داشته باشند.
 
ضمن این اصولا یوزرها وب سایت هایی را برای مشاهده انتخاب می نمایند که در صفحه اول گوگل قرار گرفته باشند؛ تنها چاره برای این مورد، بهبود موقعیت seo وبسایت است. بهینه سازی سایت بدون تحلیل و پژوهش امکان پذیر نبوده و مانند دور فسخ خواهد بود.
 
هنگامی می‌توانید از seo تارنما منفعت صحت بگیرید که طبق یک استراتژی اصولی و بر پایه ی لحاظ کارشناسی یک بهینه سازی کار حرفه‌ای پیش بروید. درصورتی که که نیاز به مشاوره در حوزه سئو و seo وب سایت داشتید، می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای  تماس حاصل نمایید.