التفات بهینه سازی و ارجحیت آن نسبت به تبلیغات گوگل
با وجود اینکه میتوانید با تبلیغات و شبکه‌های‌اجتماعی برای وبسایت خویش ترافیکی ساخت و ساز کنید ، البته خوب می‌باشد بدانید بیشترین بازدید کننده ای که می‌توانید برای وب سایت خویش ساخت و ساز نمایید ، اخذ ترافیک از موتور های جست و جو میباشد. آموزش خصوصی سئو

جذاب هست بدانید در ایالات متهده ی امریکا ، تنها 2.8 بازدید کنندگان روی تبلیغات گوگل کلیک می نمایند. با اینکه این عدد در اینترنت فارسی بسیار بیشتر است البته با این وجود می اقتدار اعلام کرد یوزرها رغبت دارا هستند روی نتایج اورگانیک گوگل کلیک نمایند.
درواقع یوزرها وقتی که وبسایتی را به طور فایده اورگانیک گوگل مشاهده می نمایند ، بیشتر به آن اعتماد می نمایند.
در تبلیغات گوگل مادامی که‌این کار را جاری ساختن می دهید ، به ازای کلیک کاربر نیازمند پرداخت مبلغ میباشید. در صورتیکه که در seo سایت با اینکه بسیار بیشتر زمان خواهد برد ، ولی می‌توانید تا زمان ها وب سایت خویش را جزو نتیجه ها اورگانیک به طور بدون پول در نتیجه ها اول نگه دارید.
 
با سپری شد مجال و توسعه گوگل می اقتدار گفت در آینده گوگل بسیار توسعه یافته گردد به گونه ای که می‌تواند ایجاد کرد محتوا با ارزش را شناسایی کرده و آن را جزو پیوند های اول مرتبه بندی نماید. ولی موقتی لازم میباشد تا به گوگل امداد نمائید تا وبسایت شما‌را باارزش اکانت نماید.
 
آیا برای بهینه سازی نیاز به استخدام متخصص seo دارم؟
اکثری از مدیران وبسایت ها میل دارا هستند آغاز اصول نخستین بهینه سازی را رعایت کرده و آنگاه در فرایند توسعه یافته خیس ، سئو را به یک کارشناس بسپارند. به هر حالا همه چیز بستگی به شما دارد. ممکن است بخواهید تارنما خویش را خودتان سئو فرمایید و یا این که تمایلی به ایفا این شغل نداشته باشید.
 
با این وجود باید ترازو ها و سطح علم و عشق را نظر نمائید. در شرایطی که رغبت داشتید وبسایت خویش را به یک تاکسی دیجیتال مارکتینگ بسپارید ، می‌توانید از روش کاغذ تماس با ما ، از کارشناسان سئوکار بخواهید عملیات بهینه سازی را برای وب سایت شما استارت نمایند.
 
ایفا سئو به دو روش کلاه سیاه و کلاه سپید
 
 
Black hat بهینه سازی که در میانگین فارسی به آن سئو کلاه سیاه گفته می شود ، تیم ای از فعالت هایی است که برای دور زدن قوانین گوگل جاری ساختن می‌گردد و قادر است در ظواهر کارساز باشد. اما به حافظه داشته باشید اینگونه وب سایت هایی سریع توسط گوگل شناخته می‌شوند و بسیار سریع مجازات میگردند.
 
گوگل برای وب سایت هایی که از بهینه سازی سیاه به کار گیری کرده اند ، مجازاتی به اسم اسپم نظر خواهد کرد. اسپم شدن میتواند نهایی بر کار تجاری شما باشد.
 
از طرفی seo کلاه سپید که شایسته ترین نوع انجام سئو است ، مشمول طریق ها و ترفند هایی میباشد که به طور کامل بر طبق قوانین موتور جست و جو میباشد و این شغل می‌تواند از دید گوگل محرک نیز داشته باشد.
 
براین اساس تعیین یک ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینک دارای اعتبار بسیار مهم خواهد بود. سئو کلاه سیاه ممکن میباشد تا مدتی در ظواهر بسیار خوب به حیث رسد ، اما کافیست گوگل متوجه تقلب شما خواهد شد ، در این مجال میباشد که گوگل تارنما شمارا اسپم شناسایی می نماید و ان را از نتیجه ها خویش خذف خواهد کرد.