seo کلاه سیاه به گروه اقداماتی گفته می‌گردد که مغایر مقررات موتورهای کاوش بوده و در عین حالا ممکن میباشد که موجب ارتقاء سکو وب سایت در حاصل کاوش گردند.
این نحوه های غیر مجاز، شاید در کوتاه زمان اثربخش باشند، البته نهایتا در دراز بازه موجب جریمه شدن وبسایت از طرف موتورهای کاوش آموزش خصوصی سئو میگردند. بعضا از تکنیک های seo کلاه سیاه عبارتند از: به کارگیری بی راه از لغات کلیدی، پنهان کاری و ساخت و ساز کانال های بزرگ بک لینک و پیوند.
اکران در حاصل کاوش برای رویش حصول و امور، امری ضروری به حساب آورده می شود، ولی نحوه های درست و غلطی برای seo وب سایت و وصال به اینگونه هدفی وجود دارااست. بهینه سازی کلاه سیاه به عبارتی شیوه خطا درین فعالیت میباشد. طریق های seo کلاه سیاه به مکان جواب به نیاز و خطاها یوزرها، با مقصود فریب موتورهای کاوش طراحی می گردند.
 
در واقع با به کار گیری از تکنیک های seo کلاه سیاه، شما جای این که حق کافی برای حضور در حاصل کاوش را داشته باشید، موتورهای کاوش را فریب می دهید تا وبسایت شمارا در حاصل بالا قرار دهند. استعمال همیشگی از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه به مکان ارتقا جايگاه تارنما، دیر یا این که زود موجب حذف شما از حاصل کاوش شود.
 
در صورتیکه در مسائل مربوط به تارنما و seo مبتدی می باشید، اعتنا داشته باشید که مقصود موتورهای کاوش مانند گوگل ارائه شایسته ترین جواب ها به کاربرانشان در هنگام جستجوی یک عبارت میباشد. موتورهای کاوش دارنده ساز و کارهایی می باشند تا شایسته ترین نتیجه ها را به کاربرانشان نماد دهند، نتایجی که دربرگیرنده اسپم نیست. آنان این عمل را به یاری الگوریتم های خویش و به طور خود کار یا این که دستی اجرا می دهند تا وبسایت هایی را که مبادرت به ایفا بهینه سازی کلاه سیاه کرده اند را شناسایی نمایند.
 
الگوریتم های موتورهای کاوش در گذر فرصت در گیر بسط های متعددی گردیده اند و این قضیه به ما تذکر می نماید تا اصلا سمت بهینه سازی کلاه سیاه نرویم. مطمئنا seo کلاه سپید مورد بهتری برای seo وبسایت ها محسوب میگردد. بهینه سازی کلاه سپید روشیست که تماما بر طبق با آیین نامه ای موتورهای جستجوست. به طور خلاصه بهینه سازی کلاه سپید اقداماتیست که به واسطه ساخت محتوای کیفیت بالا صورت گرفته و مقصود از آن، ساخت‌و‌ساز یک تجارب کاربری کار کشته برای افرادیست که به مشاهده تارنما می‌پردازند.
 
تفاوت بهینه سازی کلاه سیاه با بهینه سازی کلاه سپید
seo کلاه سیاه خلاف قانون ها موتورهای جستجوست و مقصود از آن، فریب آن ها در جهت ارتقاء جايگاه تارنما میباشد. اینگونه تکنیک هایی در غایت موجب حذف تارنما از نتیجه ها کاوش گردیده و دست‌کم جریمه آن افت شدید سکو تارنما میباشد. در مقابل بهینه سازی کلاه سپید اقداماتیست که بر پایه ی با مقررات موتورهای جستجوست و در حین آن محتوایی باکیفیت برای استحصال حداکثر رضایت یوزرها در وبسایت ایجاد می‌شود.
 
چه‌طور بهینه سازی کلاه سیاه را گزارش دهیم؟
در شرایط کلی دو ادله برای گزارش دادن seo کلاه سیاه ممکن میباشد وجود داشته باشد. در شرایط اولیه سایت شما به خیال و خاطر عواملی همانند هک شدن، اشتباهات ویروسی، seo منفی یا این که بک پیوند های مضر ممکن میباشد پایین جراحت قرار گرفته باشد. در وضعیت دوم نیز ممکن میباشد که شما نتیجه ها اسپمی را در نتیجه ها کاوش مشاهده کرده باشید.
 
برای وضعیت دوم گوگل کاغذ ای را با اسم webspam report تعبیه و در آن میتوانید مشاهدات خویش را گزارش کنید. لطفا از این ابزار با احتیاط به کارگیری فرمایید. هر سایتی که سکو بالاتری نسبت به وبسایت شما داشته باشد به معنای اسپم نخواهد بود. گزارشات اسپمی که خویش از نوع اسپم میباشند، به منزله seo کلاه سیاه در لحاظ گرفته خواهند شد.
 
در موقعیت اولیه که تارنما شما پایین اثر عامل ها مخربی مانند هک شدن قرار گرفته میتوانید گزارشی را تهیه و تنظیم کرده و آن را از روش malware review در کنسول جستجوی گوگل تصویب فرمائید.
 
در‌حالتی که کمپین های seo منفی بر علیه وبسایت شما تولید شده می‌توانید از ابزار Disavow Links گوگل بنا شده در کنسول جستجوی آن به کارگیری کرده و بک لینک و پیوند های اسپم شناسایی گردیده را گزارش دهید.
 
چرا باید از بهینه سازی کلاه سیاه غربت کنیم؟
نحوه های بهینه سازی کلاه سیاه موجب جریمه شدن از طرف گوگل و بقیه موتورهای کاوش میشوند.
 
با اینکه این سیرتکامل طریق ها ممکن میباشد تا بازه کوتاهی موجب استخراج ترافیک و سکو بالا برای وبسایت شما شوند، ولی مطمئن باشید که موتورهای کاوش با بروزرسانی های مکرر خویش بالاخره متوجه این موضوع گردیده و تارنما متخلف را با پنالتی رو به رو میسازند. اعتنا داشته باشید که بیرون شدن از پنالتی گوگل فعالیت سادگی وجود ندارد. با اعتنا به وسعت متعددی از یوزرها که از موتورهای کاوش به کارگیری می نمایند، حذف شدن از نتیجه ها کاوش به معنای از دست رفتن تجارت شما تلقی شود.
 
در‌پی مقاله به معرفی طرز های بهینه سازی کلاه سیاه میپردازیم تا در هنگام گزینش استراتژی seo وبسایت از گزینش آنان اجتناب فرمایید.