استراتژی های مثال در پیوند سازی
1. مشتریان خویش را ترغیب به لینک و پیوند دادن به خویش نمائید
در‌صورتی‌که که مشتریان همیشگی داشته و کاربرانی دارید که مارک شما را دوست دارند، می‌توانید از آنان مستقیما بخواهید که لینک و پیوند سایت شما را در شیت ای از تارنما خویش قرار دهند. این شغل در دنیای آفلاین مانند اینست که یوزرها شما تیشرتی با لوگوی مارک شمارا بر بدن داشته باشند!
 
2. وبلاگی ایجاد کرد کرده و محتواهای مشغول کننده در آن منتشر فرمائید
این استراتژی لینک و پیوند سازی و تشکیل داد محتوا یکی دوست داستنی ترین طریق های برندهای بلندمرتبه بوده و به وسیله مهندسین گوگل نیز توصیه گردیده‌است. بلاگ ها قابلیت و امکان بروزرسانی محتوای سایت با مطالب نو را داشته و موجب میگردند که لینک و پیوند های سایت شما در دیگر وب لاگ ها نیز به اشراک گذاشته شود.
 
3. محتوای با قابلیت دوست داستنی شدن و اشتراک گذاری ساخت و ساز نمائید
محتوایی که دارنده اطلاعت جذابی بوده و مقداری از عنصر جوک نیز در آن مصرف شده باشد، پتانسیل بالایی برای اشتراک گذاری داراست. وبمسترها به این محتوا ها عشق مند بوده و یوزرها نیز لینک و پیوند آنان را دربین دوستان خویش به اشتراک می‌گذارند. این سیرتکامل محتواها موجب استحصال اعتبار بیشتر و پشت گرمی یوزرها به شما شود.
 
4. دقت وب سایت های قوی را به خویش جلب نمایید
جلب دقت تارنما های خبری، وبلاگ نویس ها و کانال های خبری یکی از موثرترین شیوه های جذب بک پیوند میباشد. گاهی اوقات معرفی یک محصول تازه یا این که نشر محتوایی گفت و گو برانگیز می تواند موجب دست یافتن به اینگونه نتایجی خواهد شد.
 
شغل های موردنیاز در راستای لینک و پیوند سازی خیلی وقت ها به نوع وبسایت شما متعلق می‌باشد. برای تارنما های خرد احتمالا ایجاد کرد دستی لینک و پیوند ها، درخواست بک لینک و پیوند یا این که تبادل آن کافیست. اما برای وبسایت های بزرگتر نیاز می‌باشد که راهکارهای بزرگتری را گزینش کنیم.
 
درپی تارنما هایی بگردید که در کلمات کلید شبیه با شما دارنده سکو هستند. آنگاه آنهایی که حریف بدون واسطه شما نبوده را شناسایی و با آنان رابطه برقرار نمایید. بعد از آن طی یک همیاری مشترک از آن ها بخواهید که به مطالب سایت شما پیوند دهند.
 
خرید بک لینک های مبلغی، بهتر یا این که بد؟
گوگل و بینگ در هم اکنون کاهش اثر بک لینک و پیوند هایی می باشند که با پرداخت پول تولید میشوند. این دو موتور کاوش مخارج زیای را برای شناسایی این سیرتکامل بک لینک و پیوند ها می نمایند. تارنما هایی که مبادرت به خرید بک لینک و پیوند در بعد ها گسترده می نمایند، پس از شناسایی شدن به شدت در گیر افت سکو خواهند شد.